czwartek, 21 stycznia 2010

Alice in Wonderland!

Takich mebli to ja jeszcze nie widziałam Moi Drodzy i niesamowitym jest to, że inspiracja wypłynęła z wyimaginowego świata małej blond dziewczynki :) Jakiś wpis wcześniej pisałam o Bajkowej Kanapie, teraz więcej magicznych mebli i wnętrz. Mnie też ogarnęła gorączka Wonderlandu. Premiera w reżyserii Tima Burtona już 5 marca! To będzie dopiero przeżycie!





Dust Furniture wprowadza idealne połączenie złamanej, a zarazem lekko przechodzącej w inną formy. Powykręcane w psychodeli przedmioty mimo wszystko tworzą przyjazne i miłe odczucia związane ze światem fantazji i możnością oderwania się od szarej rzeczywistości. Dodatkowo są lekkie i spełniają wszystkie funkcje jakie powinny spełniać meble zastosowania domowego. Uważam, że idealnie wpisały by się we wnętrze każdej biblioteki jak i czytelni w kawiarni. Dostępne w każdym możliwym kolorze.









Wnętrze warte uwagi inspirowane światem magii Alicji prezentuje się również w Londynie. Restauracja The Electric Birdcage.






Uczestnicy amerykańskiego BB pomieszkiwali również we wnętrzach wzorowanych na bajce.









Ależ osłodziłam sobie dzisiejszy dzień :)



Miłego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz