środa, 2 czerwca 2010

Ja sie jaram :)

Dziś będzie bardzo, bardzo dużo zdjęć. Turbo dużo zdjęć. Musi być. Nie ma opcji "czytaj więcej" i nie będzie też tracenia czasu w PS, dlatego post będzie długi ale za to obfity we wrażenia bo to najlepszy hotel jaki widziałam ever!


Historia jest jego taka, że pewna Pani znudzona kryształowymi żyrandolami i posadzkami z marmuru za setki baksów, postanowiła wszystko oddać biednym i ogłosić konkurs pod tytułem "Kto jest bardziej poschizowany ode mnie?!? Bo ja to chcę stanąć na głowie i machać nogami!!". Do konkursu stanęło 3000 osób, a pośród nich designerzy, graficy, architekci, malarze, stolarze, wszyscy!


21 szczęśliwców z 14 krajów stworzyło świat iluzji, fantazji, komiksu, bajki w jednym miejscu- w Hotelu Fox, w Kopenhadze.





61- pokój po pokoju można obejrzeć na stronie Hotelu Fox.







Pokoje są dostępne w różnych rozmiarach od XL DO S, no i jak widać stylóweczce kolorystycznej :) i chyba najbardziej wymagający klient znajdzie coś dla siebie.







I co Wy na to?


.

2 komentarze: